FAQ

Veelgestelde vragen - Bestellingen

  • Ik heb een klacht over een product dat ik via Cash for Cops heb aangeschaft. Waar kan ik met die klacht terecht?

    Wanneer je een klacht hebt over een product dat je bij een van onze aangesloten aanbieders hebt aangeschaft, zal je die klacht bij de betreffende aanbieder / leverancier moeten adresseren waar je jouw product of dienst hebt besteld en betaald. Voor producten en diensten die je op deze site hebt besteld en betaald, kun je direct contact met ons opnemen via ons contactformulier of mailen op info[a]cashforcops.nl

    Daarnaast willen wij graag op de hoogte gehouden van eventuele klachten. Ook indien een klacht voor je gevoel niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, horen wij dat graag. Dit kunnen wij weer meenemen tijdens onze voortgangsgesprekken met de aanbieder. Een kennisgeving van je klacht kun je achterlaten via ons contactformulier of aan ons mailen via info[a]cashforcops.nl